, , , , , , , , , ,

Heineken Open'er Festival


Wakacje tuż tuż, Open'er także. Po kilku edycjach OFF festival postanowiłam pójść z duchem wolności i wyszaleć się przed maturą. Fakt faktem lineup w tym roku jakże ubogi i nie przebije lat poprzednich ale jest kilku artystów wartych wydania pieniędzy na karnet. Mowa tutaj (tylko i wyłącznie w moim przypadku) o Devendra Banhart, Alt-J, Disclosure, Mount Kimbie i Everything Everything. Nigdy nie miałam okazji usłyszeć żadnego z powyższych artystów live więc jak najbardziej skusiłam się na wyjazd do Trójmiasta. Devendra Banhart  i jego najnowsza płyta "Mala" podbiła moje serce. Można uznać artystę za podobnego do King of Conveniene (którego live również bym nie pożałowała). Wszystkie utwory z nowej płyty to subtelne drobiazgi ponieważ kończą się w okolicach 3 minut (zapraszam do odsłuchania na Spotify, naprawdę warto!) Po 4-letniej przerwie Devendra stworzył utwory pełne niespodzianek, o miękkim brzmieniu i z miłymi dla ucha melodiami. Nucą się same, oczywiście jeśli w pełni rozumiemy niekonwencjonalność stylu Banharta i w pełni nam to odpowiada. Jedyny minus nowej płyty to fakt, że wszystkie piosenki są takie krótkie...
Wydaje mi się, iż dość o Devendrze bo mój post nie zmierza w tę stronę, w którą powinien. 

Najbardziej zamartwia mnie pogoda. Jestem w pełni świadoma, iż co roku lotnisko kosakowo nawiedzają katastroficzne ulewy. Mimo wszystko nadal posiadam odrobinkę nadziei, że w tym roku będzie zupełnie inaczej, ponieważ nie jestem przekonana do kaloszy a najwidoczniej staną się moim must have festivalu. 
Pierwszy raz mam zamiar jechać na Open'er Festival i ciekawą mnie wasz spostrzeżenia, oczywiście tej Polskiej części moich czytelników (których jest tyle co ludzi na Open'erze) Oczywiście w miarę mojego wspaniałego humoru moimi czytelnikami są sami Niemcy (pewnie dlatego, że nie są w stanie nic zrozumieć) Choć jeśli trafi się tutaj jakiś Polaczek, który ma jakiekolwiek doświadczenia z Open'erem i uważa iż kompletne zaopatrzenie przeciwpowodziowe jest niezbędne poproszę o jakikolwiek znak. 

I still have the previous post to translate so I don't translate this post quickly. Sorry for that. I have to prepare to my Heineken Open'er Festival. There are still  11days!

You Might Also Like

1 komentarze

  1. BIERZ WORKI Z PIASKIEM I BUDOWAĆ WAŁY TRZEBA WTEDY SIE NIE PRZELEWA WODA

    OdpowiedzUsuń

INSTAGRAM