, , , , , , , , , , , , , , ,

OFF FESTIVAL 2013


Depresji pofestiwalowej stało się zadość! Czas leci nieubłaganie i w taki oto sposób docieramy do początków sierpnia i OFF Festivalu. Pamiętam jeszcze początek wakacji i odliczanie do Open'era a tutaj minęło już tyle czasu. Aczkolwiek nie rozmyślajmy nad kwestią egzystencjalną (:  
Więc, to już moja druga edycja OFF'a i wiem czego się spodziewać. Imprezy tej nie da się w żaden sposób porównać do Open'era (nie chodzi mi tutaj tylko o liczbę uczestników). Karnet na OFF'a zdobyłam już na początku roku, kiedy nie było mowy bym znała kogoś z tegorocznego lineup'u (teraz jest równie podobnie). Od sprzedania karnetu powstrzymało mnie kilka zespołów m.in Austra, Holy Other, Labyrinth Ear czy też AlunaGeorge (oczywiście o Zbigniewie Wodeckim nie zapominając). Mam nadzieję, że pozostałe zespoły, których nie znam, będą dla mnie uroczą niespodzianką. 
Festiwal cykliczny obejmujący szeroko pojętą muzykę elektroniczną, jak to określił Rojek, moim zdaniem nie jest doceniany przez Polską publiczność. Przeglądając dzisiaj internet dokopałam się do starych edycji polskich festiwali i uderzyła mnie jedna wyjątkowa rzecz. Większość gwiazd z najbliższych edycji Open'era występowała już w Polsce. Pewnie każdy jest ciekawy gdzie? Otóż odpowiedź jest prosta, w Katowicach. W sumie nie powinnam zabiegać o większe tłumy w Dolinach Trzech Stawów. Im więcej osób tym większy mainstream, a w końcu to święto fanów muzyki alternatywnej (:



PS. Jeśli ktoś jest równie szalony jak ja i postanowił kupić bilet z polem namiotowym, mimo iż zapowiadane są 'afrykańskie upały' to z góry pozdrawiam i liczę iż nie spłoniecie w namiocie (:

You Might Also Like

0 komentarze

INSTAGRAM