, , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

HI SWEDEN!

Zapewne mało kto dociera do końca moich postów, więc umieszczę tę wiadomość na początku. Mam ogromną prośbę! Biorę udział w konkursie HIRO na najlepszą stylizację i byłabym bardzo wdzięczna jeśli oddacie swój głos poprzez 'lajka' TUTAJ albo TUTAJ

Powinnam dodać jakiś post ze Stockholmu, jednakże nie ma mi kto tutaj zrobić zdjęć. Cierpię na samotność, choć praktycznie nie jestem sama! Miałam dzisiaj wrócić do Polski ale spóźniłam się na prom, zresztą kto wie może nie wszystko stracone, ale w sumie kto by chciał opuszczać takie cudowne miasto i wracać w tą szarą rzeczywistość do Polski, gdzie niebawem czeka na mnie szkoła i matura. 
Właśnie! Matura, chyba każdy jest świadomy, że moje posty będą znikome przez najbliższy rok. Zrobię wszystko co w mojej mocy ale zobaczymy na tą praktyczną stronę mej obietnicy. 
Mam nadzieję, ze ktoś śledził instagram, na którym pojawiło się dużo nowości, jeśli nie później dodam relację ze Stockholmu i zdjęcia. Teraz, zostawiam was z nowymi, lecz lekko starymi zdjęciami (:




TOP: RIVER ISLAND
SKIRT: DIY BY ME
SHOES: VAGABOND
HAT: H&M 

You Might Also Like

3 komentarze

  1. Hello Zielsa,

    I'm Valencia, the community manager of WhatIWear. I checked out your blog, and I think your style is awesome! It should be seen by more people! That's why I'd like to invite you to WhaIWear.com. With 900.000 page views a month, WhatIWear.com is the leading street style website in Asia. Plus, we're still growing, so it's perfect for rising fashionistas to have their chance to SHINE at the spotlight.

    Maybe you can post these pics as your first looks on WhatIWear? I bet our members will be rooting for you as well!

    We cannot wait to see your awesome style.
    Click www.whatiwear.com to get started.


    See you soon,
    Valencia
    Community manager

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś pierwszą osobą, u której podobają mi się zielone włosy oO. Wyglądasz super, masz wypracowany styl :) Będę obserwować :)

    vamppiv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

INSTAGRAM