, , , , , , , , , , , , , , , , ,

AMAZING STOCKHOLM.

Na wstępie podzielę się linkiem do 'wywiadu' ze mną. Dawno już powinnam to zrobić ale jakoś wypadło mi to z głowy. Całość niestety jest po portugalsku ale google nie tłumaczy aż tak źle więc da się zrozumieć istotne rzeczy. Jeśli jesteś zainteresowana/y to zapraszam TUTAJ

Powiem szczerze, że kilka dni wystarczy by w Stockholmie zakochać się bez reszty. Typowa stolica, jak każda inna? Nie sądzę, miasto ma swój specyficzny klimat, czego może pozazdrościć większość typowych miejscowości. Wiem, że jeśli będę miała okazję wrócić do Szwecji to zrobię to natychmiast. 
Siedząc sobie w Och Himlen Dartill, spoglądając na Stockholm z góry, zastanawiałam się czemu tu nie mieszkam? Piękne malownicze uliczki, zieleń, przyjaźni ludzie, dużo ciekawych miejsc, wartość kulturalna i wiele innych zalet powodują, że nie umiem znaleźć minusów w tym pięknym malowniczym miejscu. Kraje Skandynawskie słyną podobno z minimalizmu i dało się to zauważyć. Ja pasjonatka tej sztuki odwiedziłam kilka muzeów i jak się okazało, minimalizm króluje ponad resztą. 
Aktualnie pościk o Szwecji zakończę ale obiecuję, że do relacji powrócę niebawem. Czas się przyszykować do szkoły, a was zostawiam z kilkoma zdjęciami (:





Oczywiście wcześniej wszystko było na Instagram :)

You Might Also Like

3 komentarze

  1. przepiękne zdjęcia a Sztokholm magiczny :)

    mam małe pytanko :) jakiego szablonu używasz na blogu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aktualnie mam 'galauness' choć jest troszkę usprawniony przeze mnie (:

      Usuń
  2. love your photos!!!!
    xxxx

    www.licktheburguer.blogspot.com

    www.licktheburguer.blogspot.com

    www.licktheburguer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

INSTAGRAM